EN SON EKLENENLER

recent
Ad Inside Post

MATEMATİKÇİNİN KAMYON-ARABA ARKASI YAZILARI

         



  • Küsüratım bile olamazsın.

  • Gülü soluncaya, seni lim x -0+ 1/x`e kadar seveceğim.

  • Hatalıysam hesap et: 2x-2y=21 / x+y=5 / x=? y=?
  • 3 bilinmeyenli denklem çözerim, geçme beni çok pis ezerim.

  • Sağlama bizim işimiz, sen soldan geç.

  • Hızlıysam , limitini bul !

  • Aritmetiğin ustasıyım, geometrinin hastasıyım.

  • Pisagor sağolsun.

  • Birden gelip, sonsuza giderim.

  • Özel dersin saati 60 milyon.

  • Bir bilinmeyenli denkleme kadar yolum var. 

  • pi yi 3 alacaksan güzelim ben seni böyle de severim

  • 4 katlı integral çözerim, geçme beni çok pis ezerim

  • gülü soluncaya,seni hipotenüsüne kadar seveceğim

  • en son sollayanı çarpanlara ayırdım.

  • o şimdi 2 bilinmeyenli denklem.

  • senden daha büyük problem mi var? git yaa bin bilinmeyenli denkleme kadar yolun var

  • Eller çelik janta, ben kotanjanta hastayım


MATEMATİKÇİNİN KAMYON-ARABA ARKASI YAZILARI Reviewed by halis demirci on 29.12.14 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by sevimli matematik © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.